Gyakori kérdések

Nincs lehetőség telefonon keresztül rendelni, Webshopunkon a saját fiókodba belépve tudod feladni a megrendelést.

Egy adott terméket kiválasztva, tudod megadni a rendelni kívánt termék pontos darabszámát, illetve méretét.



Ezt követően kosárba helyezed a terméket. A kosárba került termékeket bármikor megtekintheted a kosár ikonra kattintva.


Amennyiben további terméket szeretnél kosarába helyezni, a tovább vásárolok gombra kattintva van rá lehetőség. A megrendelés gombra kattintva tudod feladni a megrendelésed.




Ezt követően szükséges megadni a szállítási illetve a számlázási adatokat. Kéréseidet a megjegyzés menüponton belül jelezheted felénk.



Amint egy adott vásárlónk eléri összértékben a 100.000Ft-os vásárlási keretet, a keret átlépését követő megrendelések során 10% kedvezményt biztosítunk, a nem AKCIÓS termékek árából.

Amely rendelésben átlépted a keretet, küldeni fogunk egy e-mailt megerősítésképpen.

Nem, ezt a kedvezményt csak a Webshopon vásárolt NEM akciós és NEM outlet termékekre tudod igénybe venni.

Nincs rá mód, viszont ha bármely probléma adódna Európai Uniós jogszabálynak megfelelően,

lehetőséged van a terméket/termékeket 14 napon belül visszaküldeni hozzánk.

Webshopunkban vásárolt termékek esetén nincs lehetőség üzletben cserélni, ugyan ez igaz fordítva is.

2017. március 1.-ével, minden számlát elektronikus formában állítunk ki, amit a fiókodban megadott e-mail címre küldünk ki.

Felhívjuk szíves figyelmed, hogy termék(ek) visszaküldésére a vásárlást követően 14 napon belül van lehetőséged. A ruhák beérkezése és bevizsgálása után a termékek ellenértéket visszautaljuk az általad megadott bankszámlaszámra. (Kivétel ez alól, ha a termékek értékét postai úton szeretnéd megkapni. Ezt az opciót választva a visszaküldés díja téged terhel. Díjszabás a Magyar Posta Zrt. tájékoztatója szerint (utalvány). )

A visszaküldés lépései:

 

1. Jelentkezz be a fiókodba, majd navigálj a Felhasználói fiók / Visszaküldés menüpontra
2. Add meg a jobb oldalon található 2 mezőben a neved és a bankszámlaszámod, ahova szeretnéd, hogy visszautaljuk az összeget.
3. A lenti táblázatból válaszd ki azt a rendelésed, amiből szeretnél visszaküldeni.
4. Tételesen add meg, hogy mit miért küldesz vissza, majd minden visszaküldendő ruhánál kattints a visszaküldés gombra!
5. Kérjük, hogy az ügyintézéshez töltsd le és nyomtasd ki a megfelelő formanyomtatványt, majd mellékeld azt kitöltve a csomaghoz.
Amennyiben nem tartasz igényt a megrendelt termékre/termékekre, az elállási nyilatkozatot, hibás teljesítéssel kapcsolatos minőségi kifogás esetén pedig a jegyzőkönyvet szükséges kitöltened.

    Elállási nyilatkozat letöltése   Jegyzőkönyv letöltése

6. A terméke(ke)t bármely futárszolgálattal, vagy postai úton küld vissza a következő címre: MY77 Globe Kft, 1064, Budapest, Podmaniczky u. 59.
    Fontos, hogy a csomagot személyesen nem tudjuk átvenni, csak POSTAI úton!
7. A termékeken minden esetben hagyd rajta a címkét, és becsomagolva küldd vissza őket!
8. A visszaérkezett ruhákat bevizsgáljuk.
9. Ha mindent rendben találunk, akkor a visszaérkezett termékek ellenértékét visszautaljuk a megadott bankszámlaszámra.


 FONTOS, hogy a továbbiakban csomag cserére, illetve egyenlegre való jóváírásra nincs lehetőség! Amennyiben a megkapott terméket egy másikra szeretnéd cserélni, menj végig a fenti lépéseken, majd rendeld meg a kiválasztott darabot!

Minden rendeléshez CSAK 1 ajándékutalvány használható fel, amely értékben bármekkora lehet.

Szállítási időnk belföldön 1, maximum 2 munkanap. Külföldre 3-5 munkanap. Futárszolgálatunk hétvégén nem kézbesít csomagokat.